Friday 26 December 2014

26 Disember 2004 [sebelum jam 7 pagi]

pada hari yang sama 26 Disember 2004, sahabat saya Linda, Syarifah Badriah dan Asra Laysa datang ke rumah untuk mengajak saya ke pantai lam puuk [hahah memnag best kalo awal2 pagi p pantai... rasa nyaman + tenang]... tetapi mereka terus pulang, kiraan mereka kemungkinan saya ada mesyuarat ata program persatuan anak2 malaysia... selalunya hari ahad faiz ni ada je meeting...
...............
ada hikmahnya kenapa Allah tak gerakkan hati mereka untuk terus datang berjumpa + mengajak saya... sekiranya saya pergi mengikuti mereka.. apa nasib kawan2 serumah saya?... mereka belum pernah merasai pengalaman gempa bumi.. ini pengalaman pertama mereka dan ianya sangat kuat + dasyat..
.................
ya setiap yang diaturkan itu ada hikmahnya...insha Allah

No comments:

Post a Comment