Monday 12 January 2015

kawen????... ramai orang tanya aku bila nak kawen?

aku pun tak da jawapan untuk itu..

dan ada juga yang kata macam-macam kat aku, sebab aku tak kawen lagi..

ada sorang kawan perempuan aku, hahahaha dah banyak kali dia propose aku + ajak aku kawen dengan dia.... aku hanya jawab.. jom..

dan aku balas: wei kalo hang lelaki, aku akan jawap I do... tapi masalahnya hang perempuan... dan hang kenal aku macam mana.. sebab tu hang ajak aku kawen, kan?... tapi kalo hang lelaki..adakah hang akan ajak aku kawen?...

kawan aku: ermm tu la.. kalo aku lelaki, mana aku nak tahu hang ni macam mana, kan?...sebab aku perempuan, kita makan, tidoq + travel sekali dan kenal...

aku: tau tak pa....

kawan aku: tapi serius, if aku lelaki memang aku nak amek hang sebagai wife aku... wei hang memang ada ciri-ciri seorang isteri apa... aku mai lepak kat bilik hang ni memang heaven.. best...

sebab tu la hang suka mai lepak kat bilik aku?.. cheese cake punya hang

****************
kawan aku tu, sekarang dia dah kawen, dan mempunyai seorang puteri yang sangat comel.. masha Allah...

ya Allah, Kau kurniakan kepadanya dan keluarganya kebahagiaan dan kejayaan di dunia dan akhirat.. dan kurniakan zuriat yang soleh dan solehah untuk mereka.. amen.

No comments:

Post a Comment