Saturday 23 May 2015

telebih perasan

Dah lama tak bengang dengan orang...

Baru-baru ni aku sangat bengang dengan seseorang yang bajet soleh + suci la sangat... Boleh blah laaa....

Tapi memang aku sangat-sangat bengang... Terus aki unfriend dia..hahahaha...

Lepas habis minta tolong.. Boleh pulak dia kata kita ni macam syok kat dia... Hadoi aku tak faham...

Kalo kau ramai sang at peminat, ramai sangat perempuan kat kau... Tak semestinya setiap perempuan yang kau berurusan dengannya akan minat ko...maaf anda buat test saya... Saya bukan syok atau peminat anda.

Dulu... Aku selalu dengaq, orang perempuan ni cepat sangat perasan... Tapi, aku sering ketemu + jumpa dengan lelaki-lelaki yang perasan + bajet baik la konon..

Manusia itu sama je, baik lelaki atau perempuan... Setiap orang ada kelemahan dan kelebihan masing-masing.. 

Tapi yang pasai bajet ni, memang aku tak boleh nak tolerated...

No comments:

Post a Comment