Sunday 16 August 2015

merepek

aku ada kenal sorang lelaki ni... he's not malaysian..

kenal sebab pernah tolong dia.. ya dia seorang yang terkenal dan femes

yang aku perasaan tentang mamat ni, bila aku bersama kawan2 aku yang lain... dia lalu sebelah aku pun dia buat2 tak kenal... terserempak kat depan pun dia buat tak tahu...

ermmm orang glomer, payah jugak ek...

menurut sorang kawan aku... bila time dia jumpa mamat ni... banyak mata2 yang memerhati semacam ja...

hahahaha... sekali dua mamat tu buat2 tak kenal aku... hah 10 kali aku boleh buat tak kenal... apa hengat kau "hot" sangat?.... dan engkau ingat, test engkau tu semua perempuan suka?... hahahaha silap...

aku suka cara dia (sebelum tu laaa) sebab cara dia macam sorang classmate aku... suka berbicara dan kadang2 kami bertegur sapa... tak kira di mana kalau dia terserempak dengan aku, dia akan tegur...

kembali pasai mamat tadi... bila time aku jalan sorang2... dia yang akan datang + tegur aku... pernah dia sekat jalan aku...(jalan sambil membaca.. memang tak tengok depan laaa (time tu)...tapi aku memnag pasti depan aku tiada orang... eh boleh pulak dia tegur aku dan cerita entah hapa kesibukkan dia dan macam2 laaa...

kalo di fb.... aku tak sangka la jugak... rupa2nya dia ni stalk fb aku jugak.... dia tahu apa2 program yang aku join... dia tidak sama seklai akan komen atau like... dia terus akan inbox aku... pastu siap "marah" (sesuai ka perkataan ni?).... kenapa aku tak bagitau kat dia program2 yang aku join... hahahahaha

inbox aku: listen!!!..... kenapa tak bagitau aku ada program??.... lain kali kalo ada bagitau...
ni yang aku terjemah ikut ayat aku sendiri laaa... tapi ayat listen tu memang macam tu dia bagi kat aku...

hahahaha ada aku kesah... hang ingat hang orang femes.. sesuka suki hang.... tapi baru2 ni aku ada join progra, yang best jugak.. memang aku tak bagitau pun kat dia...(sebenarnya ada ja program sebelum ni.. mana nak ingat kat dia... takdak dalam list kepala aku).. tapi dia balik negara dia.. so jangan salah aku laaa kan..

***********
aku ni memang jenis slow sikit kot...lambat tahu "spesis" macam depa ni orang2 femes... aku bantai redah je kalo nak cakap dengan depa.. dah masa mula kenal depa macam okay dan tak kesah... alih2... mak oiiii mata2 yang memerhati...

**depa2 tu adik2 aku ja.. semua muda dari aku..sebab tu la aku buat tak kesah je... tapi mungkin sebba aku ni tak nampak macam kakak2 kot...

okay la.. dah lama tak membebel kat sini... dah lewaaaatt... lagi 10 minit lagi nak kul 3 pagi... okay jom tidoq

17082015

No comments:

Post a Comment