Wednesday 6 November 2013

yang saya tak suka itulah yang sering diberi....

huhuhu

dari dahulu lagi saya tak suka kalo dilantik @ disuruh jadi setuausaha....

tetapi itulah yang sering diberi.... eerrrrmmmmm

------
semasa ditempat "pegang sepandok".... tetiba .... errmmm kamu sebagai S/U

ekk????.....[hadey!!!!!!!..........]

-----------------
entahlah.....

setiap kali kalo ada meeting @ apa-apa hal yang penting saya akan keluarkan buku nota dan pen dari beg dan akan catat apa-apa yang penting....

sebab saya tahu, saya ni malas kalau nak ingat, so catat lah, itu adalah lebih baik....

semasa meeting [tak formal]

terus saya tulis [sebenarnya untuk catatan diri sendiri....nanti dah tak payah nak tanya2 orang dah]

sebab diketika itu dah ada orang lain menulis...[hahaha selamat lah kononnya]...

semasa meeting saya ada beberapa pertanyaan, dan plan B, C dan sebagainya....

ermmm kamu S/U tuk program ni ya...

??????????....................

yang lain semua menyokong... tapi ada seorang yang saya tengok seperti tak puas hati....[hahahaha tak baiknya buruk sangka].....

3 hari di sana... 2 program saya dilantik untuk sebagai SU dan jadi cameragurl tak bertauliah ;-)

bab cameragurl memang saya suka ;-).... tapi amek gambar gitu2 je laaa... sebab sibuk ke sana ke sini huhuhu

terima kasih kepada semua yang telah memberi kepercayaan kepada saya....

بارك الله في حياتكم في الدنيا والآخرة

No comments:

Post a Comment