Sunday 10 March 2013

;-)

 Alhamdulillah dah siap part 4, penafsiran ayat ke 3 surah an-Nur..
ayat 4 & 5 belum siap lagi...
esok dah hari Isnin... 
ish lambat betoi nak menulis.... 
jenieh tonggu mood... hurrmmmm payah 
;-)

mini library.... ni orang yang "suka" p library ni.... 
p library hanya tuk renew buku dan pulangkan buku saja... 
hadoi... 

ada sorang kawan saya... 
dia penah cakap kat saya... 
kawan: kenapa ko beli banyak sangat buku?... macam laa boleh ko baca  semua buku ni?..
saya: kenapa?... 
kawan: alaaaa buku yang nipis pun, belum tentu lagi dah bertukar tahun pun belum habis baca...
saya: [kata dalam hati... sebab dah rasa moody + malas nak layan]... ikut suka aku la nak beli, aku bukan guna duit ko pun... dan bagi saya... saya sangat suka beli buku, kalo benda lain insha Allah masih kuat iman untuk tidak tergoda... yang penting beli, kerana 1 day kita akan baca... kadang-kadang dok lepak-lepak saja kat bilik akan terbelek buku-buku yang tersusun rapi di rak buku ni... so kita akan baca kan?.. ;-)

buat keja...



No comments:

Post a Comment