Sunday 26 October 2014

Hobi la kot

Bila mai mood malaaaasss... mood memang tak boleh nak buat keja sekolah

fikiaq punya pikiaq sampai ghasa nak pecah pala... tapi idea tak mai jugak.... sakit oooo


okey, pebanyak selawat + istighfar... insha Allah

tapi memang tak idea + tak tau nak pusing + goreng macam mana nak bagi jadi ayat yang best...


nasihat kawan2 aku yang dah dukturah dan to be dukturah tu... alaa rilex je jangan tension dan stress sangat...
copy pes je dulu then baru edit + baiki betul2.....

ya memang aku try buat jugak, tapi aku tak reti...
ka aku ni jenis slow... hahahaha

memang aku tak reti nak kopi pes ni...

yang selalu aku buat, aku baca baca baca bagi faham dulu baru aku buat ikut cara aku...
tu yang lambat.. dah la nak faham pon lambat...

tu la tak mau sangat amalankan istighfar dan berselawat...
hati hitam tu yang lambat nak faham...

****************

bila time tak mood, menanam lah perkara paling best + enjoy... 
happy sangat2 bila tengok pokok2 yang kita tanam tu tumbuh dengar subur + segar... 

dok asrama, faham je laa nak tanam sangat lagu mana.. main guna botoi buat pasu (ni recycle namanya)... 

nak tempek gambaq pokok dalam ni, ermm biasa my hp (sila beli yang baru ye..)
amek gambar, takdan nak tengok ermm dah jadi blur dalam memory, entah memory dia ka yang tak okey, ka phone tu yang keok.... 

selagi boleh guna tuk call, sms dan wasap guna je laa dulu... dan bagi siap keja sekolah ni dulu baru pikiaq nak beli phone baru hahhahaha

kedekutnya....

**************

kata Ustazah + my supervisor jangan buang masa, keran setiap saat yang berllau itu akan rugi jika ia tidak di isi dengan melakukan perkara2 yang bermanfaat...

tapi aku ????? apa yang aku buat????
melaghakan lagi ada laaaaaa......


استغفر الله العظيم

استغفر الله العظيم

استغفر الله العظيم

استغفر الله العظيم


** ada kaitan ke hobi dengan meraban kat sini???... memnag dah biul ni 

No comments:

Post a Comment