Sunday 26 October 2014

nak bekenalan????

dari sekolah menengah lagi...

kalo ada orang yang tetiba cakap.........

hi saya nak bekenalan dengan awak boleh???

saya hanya melihat je dia... apa kes nak bekenalan??? habeh tu hang tak kenai ka aku ni sapa selama ni... sekolah sekali... sekelas... tak... hahahaha

serius.. aku memang tak tahu nak bagi jawapab apa.. yang ada hanya melihat.. dan berfikir apa jawapan yang tepat... 


aku masuk sekolah tinggi (tinggi la sangat)

ada jugak....

habes sekolah tinggi 

ada lagi.. dan lagi... dan lagi...


tetiba baru2 ni pun ada jugak...

**************

beberapa kali called in, yang memnag aku tak kenai number tu... 
dah banyak kali, kot2 penting.. aku jawab...

dipendekkan cerita...

hi, awak saya nak bekenalan dengan awak boleh??....

saya memang serius nak bekenalan dengan awak....

hang sapa yang nak bekalan dnegan aku?... aku tak kenai pun hang sapa... entah dari spapa entah dia dapat number aku....

tapi ada rasa bengkek + bengang, katanya dari kawan lama aku...

sangat rasa tak suka, kalo number aku sesuka suki bagi kat orang yang enyah hapa2...

sorry aku tak da jawapan kepada soalan tu...

serius aku rasa letih kalo dengar "hi boleh nak berkenalan???"... atau "nak berkenalan boleh??"....

dan 3 hari lepas dapat plak sms...

buat apa? sibuk?? nak berkenalan boleh???..........

************

maaf ye saya tak layan....

letih dengan pertanyaan2 anda.

No comments:

Post a Comment