Friday 14 March 2014

nak kena belajar bahasa french plak laaa

sejak kebelakangan ni...

ada je orang cakap french dengan den... hadey tak faham apa kebenda yang dia cakap...

-----------------------

Algerian: awak boleh faham bahasa arab?

saya: boleh, sikit-sikit

algerian: oh!....

terus takdak cakap arab, dan sembang dengan kawan dia dalam french.. dengan2 den sekali dia cakap french... 

oh oh oh... saya tahu jugak serba sedikit tantang algeria, saya ada beberapa kawan perempuan dari sana... 

................dia tanya kita jawab, dan banyak yang den tak faham, 
pabila cakap arab, guna bahasa ammi plak, lepas tu laju..................
hahahaha memang den tak faham, sikit2 saja....

dan.... tetiba betik yang saya nak beli..... dibayar oleh algerian tersebut...

???????...............

oh oh oh... saya tak tahu siapa awak, siapa nama awak, dan kuliyyah apa?... PG / UG...

walau apa pun

شكرا جزيلا كثيرا يا اخ الكريم و بارك الله في حياتك

dan moga Allah permudahkan segala urusanmu, dan moga kau sentiasa dalam peliharaanNya...

No comments:

Post a Comment