Wednesday 24 September 2014

ada seseorang kata;

terlalu memilih...

rasa diri tu macam baik sangat

nak yang macam dalam cerita/ novel ayat2 cinta, ketika cinta bertasbih dan aku mencintai Allah dan Rasul lebih dari mencitaimu [betoi la kot tajuk ni atau lebioh kureng].

kata2 bukan direct dengan saya, tetapi beliau menulis dalam blog...

ermmmm drama atau novel ayat2 cinta dan ketika cinta bertasbih langsung saya tak baca dan tak tengok, walaupun ketika drama itu ditayangkan [di indonesia] dan belum di tayangkan lagi di Malaysia... entah memang saya tak minat...

tapi sahabat baik saya telah berjaya mengkhatamkan drama ketika cinta bertasbih... caya la ko..

ermm buku Aku mencintai Allah dan Rasul tu saya beli, tapi saya tak sempat baca, ada orang pinjam dan sampai sekarang buku itu belum sampai lagi ke tangan saya...

oh!! dah banyak buku yang orang pinjam tapi saya tak ingat siapakah... entah di mana buku2 saya....

********************
gara2 tak terima pilihannya, saya dikatakan begitu dan begitu dan begitu

*********************

saya diminta oleh sahabat untuk memaafkannya..

ya mungkin saya dapat memaafkannya... dah lama saya maafkan, tetapi hati ni macam dah tawar, kalo untuk bermesra [berkawan] macam dulu...

************************

saya maafkan, saya tak mahu di akhirat nanti dia tak boleh masuk ke syurga gara2 saya...

No comments:

Post a Comment