Sunday 28 September 2014

tak pernah jadi presenter dalam apa2 conference atau seminar, hanya pernah jadi committee sahaja...

kataqq... tak boleh kalo cakap depan orghang ghamai... musti kena formal... itulah kelemahan diri... tapi.............. ini satu cabaran...

okey... awal tahun hari tu tengok ada conference kat ......, okey.. try buat paper... dan ini merupakan 1st time buat paper tuk conference...

Alhamdulillah abstract diterima... dan Alhamdulillah paper diterima jugak... dan tengah menunggu email dari mereka seterusnya... moga saya diterima untuk membentangkan paper di sana... memang ada rasa takut untuk ke sana... pabila tengok web conference yang lepas2... ya Allah semuanya orang yang hebat2 belaka... saya macam kecik ja diri ni...

ermmm saya sangat suka kalo ada kawan2 yang dalam bahagian engineering dan ICT )terutama kawan2 yang muslimah) (semua orang boleh join) boleh join conference ni sekali... buat paper dan kaitkan dengan al-Quran dan hadith.... di situ kita akan mengkaji dan melihat betapa besarnya ciptaan Allah.. serius!! kita boleh share knowledge dengan semua orang...

tapi saya tak pasti apa boleh buat dalam english... kalo saya diterima untuk ke sana nanti insha Allah saya akan tanya...

ya Allah, Kau permudahkan segala urusan hambaMu ini... dan moga aku diterima untuk conference di sana... aameen

No comments:

Post a Comment