Saturday 27 September 2014

sepatotnya kena banyak berdoa laa

hadoi....

ingat lagi kata2 kawan saya; ada orang tanyakan soalan kat dia pasai pasangan hidup...

dia jawab: dont ask me, ask Allah.. He knows... make more du'a

***********************
Alhamdulillah kawan saya tu dah pun berkhawin....

***************

saya tak tahu rupa2nya dia tu dulu ramai sangat peminat... kalo dia terjumpa saya kat mana pun dia akan tegur, macam tu jugak saya... dan last be4 dia fly ke Madinah dan belajaq di sana.. masa saya tegur dia dan tuk minta tolong, patot laa orang tengok semacam... bila dia dah fly, baru saya dapat tahu dia ramai peminat, dan ada beberapa roang yang try taqdim dia...

tuk kawan saya tu.. moga kau sentiasa beradalam dalam peliharaanNya dan diberkati olehNya... moga bahagia kehidupanmu di dunia dan akhirat

hahahaha apa melalut ni......

No comments:

Post a Comment