Sunday 2 November 2014

pabila KKS

hari ni dapat inbox yang menakotkan...

tak tau pasai apa... seingat dan setahu aku, aku ni tak pernah cari musuh atau bermusuh dengan sesapa.... okay, kalo orang nak berkawan, insha Allah aku terima...

aku pernah unfren seseorang kat fb aku... mula tu aku accept dia, tengok mutual fren dia berkemungkinan aku kenal "kot", tengok dia berkawan dengan sedara aku.. kot2 la mana le nak tahu dia ni sepupu atau sepapat aku.. okey aku terima dia...

eh eh... dia inbox aku, terima saya ni kenal ke tak?.......

hahahaha... aku malas nak layan, dia yang request fren dengan kita, bila kita terima ini plak yang dia bagi... oleh kerana malas nak layan, aku pun unfren dia... senang...

huhuhuhu pagi ni.. bukan pagi dah.. dah tengah hari.. aku buka fb, tengok ada inbox... rupanya dari orang tu... okay.. sangat best kata2nya kat aku...

aku pon tak tau apa yang dikatanya aku syok sendiri?... pos aku yang syok sendiri, nak femes???? aku p check balik pos-pos aku yang lepas... biasa je.. yang banyak... aku banyak share posting orang.. aku share sebab aku nak baca dan jugak peringatan untuk diri aku sendiri....

serius aku tak faham....

ta daaaaa... ni inbox "makcik" tu kat aku


aku suka kata2 Sheikh Ismail Menk ni:

apa yang terjadi... untuk teruskan hidup kena sentiasa senyum dan move on...  ada hikmahnya...insha Allah kher..

No comments:

Post a Comment